Tuesday, February 24, 2009

aku ini Gila!!


tidak!!
tidak!!
aku bukan begitu!!

kenapa??
kenapa mesti aku??
mungkin mereka nampak aku begitu..

aku akui..
memang aku akui..
AKU GILA!!

aku selalu berfikir yang bukan-bukan..
negatif..
bukan positif..
aku fikir ape yang orang lain tak pernah fikir..
aku cepat gelabah..
ape yang budak tu cakap tentang aku memang betul..
aku memang GILA!!

aku begitu kerana bersebab..
dibelenggu dengan pelbagai masalah..
diganggu dengan benda-benda yang kite tak nampak..
hanya aku yang tau..

aku tak minta semua itu..
ia berlaku dengan pantas..
aku...
aku menagis..
menagis..
menagis.

bila semua ini akan tamat??
bila??


ini semua sebab dia..
dia yang buat aku jadi begini..
dia buat aku menagis setiap malam..
dia buat aku fikir tentang dia..
aku tak aman..
aku tak tenang..
hidup aku diganggu..

kalau dia tak wujud dalam hidup aku..
aku tak kan jadi begini..
aku akan aman..
bahagia..
SEMUA SALAH KAU!!

sampai sekarang aku begini..
menagis dengan tiba-tiba..
ketawa tanpa sebab...
bercakap dengan sendiri..
selalu di marah..
selalu di buli..

INI SEMUA SALAH KAU!!

3 comments:

  1. SY SELALU GAK TERASE MCM AWK NI...

    TP kite betol2 perlu kuat utk hadapi semua ni..

    sabar k..

    ReplyDelete
  2. relax2...nape mngamok ni....sabar ye....!!!
    smile..!!!

    ReplyDelete
  3. sbo lor dayunk..
    huhu
    idup kne kuat!

    ReplyDelete